پایان دور دوم رقابت‌های پینگ‌پنگ رده‌بندی مردان در کرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

شهاب مژگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: دور دوم مسابقات آزاد و رده‌بندی امید مردان هیئت تنیس‌روی میز استان کرمانشاه با حضور 49 ورزشکار از شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور و جوانرود امروز در خانه پینگ‌پنگ شهر کرمانشاه پایان یافت.

وی تصریح کرد: دور مقدماتی این مسابقات در گروه‌های چهار نفره برگزار شد که پس از انجام 67 بازی، نفرات برتر به دور دوم صعود کرده و بازی‌ها پس از آن به‌صورت حذفی-آسیایی پیگیری شدند.

به گفته رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه، محمدعلی عزیزی، ایلیا جهان‌فر، محمدحسین رضایی، امیرحسین خسروی و سهیل حسین‌زاده از کرمانشاه ورزشکارانی بودند که در این رقابت‌ها پس از انجام 15 بازی به‌ترتیب با کسب مقام‌های اول تا پنجم به لیگ دسته یک استان راه پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته یک استان با حضور 12 ورزشکار برتر به‌صورت دوره‌ای آغاز شد، افزود: نفرات برگزیده پس از انجام 66 بازی مشخص شدند.

مژگانی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها امیرحسین کنعانی و محمدطاها ودودیان از کرمانشاه مقام‌های اول و دوم را به‌دست آوردند و عرفانی رمضانی از شهرستان جوانرود به جایگاه سومی این رقابت‌ها دست یافت.

وی با اشاره به اینکه شهاب‌الدین کریم‌سیما و ایلیا جهان‌فر از کرمانشاه به‌ترتیب مقام‌های چهارم و پنجم را از آن خود کردند، گفت: محمدرضا ساری‌اصلانی از کنگاور و کاوه عزیزیانی از جوانرود نیز رتبه‌های ششم و هفتم این مسابقات را کسب کردند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه بیان داشت: سهیل حسین‌زاده، امیرحسین خسروی، محمدعلی عزیزی، حسام‌الدین کریم‌سیما و محمدحسین رضایی از کرمانشاه به‌ترتیب در جایگاه‌های هشتم تا دوازدهم قرار گرفتند.

این مسئول به مسابقات لیگ برتر تنیس‌روی میز باشگاه‌های بانوان استان اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها با حضور 6 تیم و با انجام 30 بازی تیمی در مجموع دور رفت و برگشت به کار خود پایان داد.

مژگانی ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه غیر انتفاعی زاگرس با کسب 10 امتیاز در رده نخست و تیم سازمان تاکسی‌رانی با 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

به گفته وی، تیم مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی(ره) با هشت امتیاز، شایستگان کرمانشاه با هفت امتیاز و سازمان تأمین اجتماعی با 6 امتیاز رتبه‌های دوم تا پنجم را کسب کردند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه متذکر شد: مراسم توزیع جوایز بانوان هم‌زمان با توزیع جوایز مردان در تاریخ جمعه 21 آذرماه سال‌جاری در خانه پینگ‌پنگ شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com